woho

Herregud, det går ju framåt med läsarna! Hela 7 stycken ;) Men det är bra, för oftast är det bara jag själv som läser den! hihi..


Idag ska jag vara ifrån min lilla grabb hela dagen! :O Tant Erica (som förövrigt inte är tant utan 21) och gudfader Adel ska hämta Mallisen vid 11. Jag ska ta tåget till ludvika där min mor har ett café och hjälpa henne. Det är Ludvikafesten nu i helgen och det är fint väder så det kommer nog bli en hel del folk. Alla hennes anställda är lediga eller på peace and love festivalen så det är bara att fint hugga i och hjälpa till.. Det ska bli kul att jobba faktiskt, jag har saknat det :)

En jätte bra sak som hänt är att vi fått dagisplats! Vi fick där vi önskade precis i tid med Mats pappaledighet slutar. Han ska vara hemma från Augusti till Oktober. Dagiset ligger ungefär 300-400 meter bort på samma gata där vi bor. Kan det bli bättre!? I augusti börjar jag skolan igen, jag är både förväntansfull och nervös. På ett sätt ska det bli jätte kul att komma igång igen, och på ett sätt är det jätte jobbigt..

Har visst glömt trycka på publish knappen! Nu måste jag verkligen åka, annars missar jag tåget..
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0