Vaken

God morgon världen!

Malcolm vaknade vid 6 idag men var så snäll och lät mamma sova till strax efter sju. Han är så kramig och go nu för tiden, pussas och myser mest hela tiden. Igår vägrade han sova, stod bara och hoppade i spjälsängen så jag lyfte upp honom och då somnade han i mina armar. Ah, när man känner den lilla koppen slappna av i alla muskler och bara blir tyngre och tyngre, när ögonlocken tillslut stängs helt och man känner hur hans små lätta andetag blir tunga och djupa då smälter ens modershjärta. Jag är så tacksam för att ha den mest underbara familj man kan ha! Ni är bäst..

Idag är det lite trist väder, men  förhoppningsvis spricker det upp framåt dagen. Jag hoppas mamma och Leo kan kika förbi idag, det vore himla kul med sällskap. Nu ska jag ringa och höra vad de gör!

Ha en fin dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0