usch

Såg precis ett hemskt tvprogram. En storebror som dödade sin lilla bror, en sociopat storebror som inte brydde sig alls vad han hade gjort. De var 11 och 7 år gamla, det var så hemskt. Och föräldrarna försökte skydda storebrorsan... Tänk om ens ena barn mördade det andra, har man då kärlek nog att se sitt barn i ögonen igen? Jag kan inte ens föreställa mig det scenariot!  Berörd och ledsen i ögat och sambon är inte här :/


Nu är Malcolm och jag hemma igen, det är jätte skönt. Kul att träffa tjejerna Jennie och Malin, gud vad stora de blivit. Sist vi sågs var jag deras ponny och klätterställning, nu var det bara pojkar, smink och mobilen som gällde.. Jag minns den tiden som om det var igår, haha!


Jag är galet trött nu, men vill vara vaken tills M. kommer. Har saknat honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0