student

Igår var det student i Mora, jag var där med familjen och Christoffer och kikade. Träffade på Alex, det var länge sen!! Kunde inte stanna på Sandras mottagning men var där och lämnade lite blommor i alla fall.. Grattis till er alla som tog/tar studenten nu :)

Nu är det morgon, mina ögon är så trätta så trötta, men i något sömnigt rus igår råkade jag visst lova sambon att gå upp med lillen idag! Nu har Malle somnat om och jag siter ensam uppe och tittar på barnprogrammet jag satte på åt honom.. Det är så mysigt när man går upp och gör morgonvällingen åt honom och antingen kryper tillbaks ner i sängen och luktar lite på honom eller sätter sig i soffan och tittar på tv. Det är så sällan han är still så man får mysa lite. När han äter vällingen så är han helt still så då brukar jag passa på att pussa och nosa på honom, sticka in hela näsan i nacken på honom och dra in hans doft. ah, underbart!!

Nu ska jag göra morgonvåfflor till Mats.. mumma mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0