hoho

Nu är jag hemma! Det är så himla skönt..

Min familj har varit på semester på danska västkusten, bara någon mil från tyska gränsen. Mammas Anders hyrde ett stort hus i toppklass, med jaccuzi, massa stora sköna sängar, härligt kök och 700 kvm. trädgård med gungor och studsmatta. Helt underbart var det där, men bilresor på 100 mil/resa är inget trevligt!! Absolut inte med lilla Malcolm, stackarn gillar inte att åka bil men vad skulle vi göra. Jag hade tagit med mig typ tusentals leksaker och gjort i ordning grejer åt honom han kunde pilla med men det hade han ju avverkat redan efter 20 mil..

M. var en jäkel på att köra, 15 timmar i sträck från Falun ner till Denmark! En stor eloge till honom :)

Väl framme kan man väl säga att semestern började, vi var ett grymt gäng där borta. Det var Mamma och hennes Anders, Anders tre vuxna barn Johanna, Fredrik och Leonora, Fredriks son Adam och Elis och Jag, Mats och Malle! Den enda jag saknade var Alexandra, det var verkligen påfallade jobbigt att hon inte var med. Kära syster som är i Barcelona och jobbar, nu har hon varit där i typ 2 år.. Vi har setts kanske tre ggr sen hon flyttade :( Jag saknar dig!



I Danmark gjorde vi lite allt möjligt, alt från att åka till Tyskland, vara på stranden, legoland, picknicks och långa mysiga kvällar med grillning och vin. Bilder kommer så snart jag får tillgång till M.s dator, han som har all the pics..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0