God morgon

Ännu en underbar måndag! Solen strålar och det ser ut att bli en fin dag..

Jag känner mig riktigt lycklig, mitt liv är så bra. Jag har världens vackraste son, som ligger och sover så sött nu i sin vagn. Jag vaknade strax innan honom i morse och låg och tittade när han började vrida på sig, tills han satte sig och gav mig ett super leende á la Malcolm!

Jag har världens bästa sambo också, gosh han är så duktig. Butikschef på nytt jobb, jag är så glad för hans skull! :)
Vi satt ute på balkongen igår och drack lite vin och pratade hela kvällen, det var riktigt mysigt. Vi har typ världens finaste balkong, massa blommor och ifs ett par döda träd som inte överlevde vintern men de ska bytas ut snart! Kan ladda upp lite bilder så småningom. När jag städat :)

Ha en underbar dag idag, kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0