alldeles för varmt

Håller ni inte med om att det är För varmt nu? Jag smälter bort och jag är ändå inomhus..
Men det är härligt också men just idag orkar jag inte ligga och sola, annars har den här varma veckan varit ljuvlig :)

Trevlig helg hos mamma, det blev inte så mycket jobb, bara på fredagen. På lördagen kom Mats och skulle passa Malle men då var det så lugnt på caféet så vi fick åka hem båda två. Vi sov hos Birgitta i en alldeles för liten säng men det var varm och mysigt. Nu längtar jag tills big M. comes home.. Tror jag ska överaska med något trevligt, kanske middag och lite vin eller bara hyra en film och köpa lite godis och mysa! Gud vad jag tycker om den killen..


kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0