God dag!


Nu har jag precis varit hos barnmorskan och tagit prover och lyssnat på bebisens hjärta. Allt ser jätte bra ut! Den har hjärtfrekvens på 148-152 slag/minut. Det sägs att lite högre hjärtaktivittet (140+) är en flicka men det är väl ännu en skröna! För övrigt så har jag en typisk pojkmage men har mått som om det var en flicka. Börjar nästan ändra mig och tro att det kanske är en liten tösabit där inne!

Vi diskuterade amning idag, jag riktigt längtar efter att få uppleva allt från förlossning till amning.

Jag har gått upp 14 kilo- hör och hjäpna! haha, men det lugnar förhoppningsvis ner sig så jag inte går upp så mycket mer. Men det är ju mysigt och det kan man ju gå ner sen!

Idag åker lillebror till sthlm till pappsegubben och hälsar på, saknar och kommer sakna dem båda! lillebror kommer i alla fall hem på söndag igen! :)


Kommentarer
Postat av: emilia

Fler bilder på dig och din mage! ja, ja jaaa! Smygläser din blogg ganska ofta, du måste ju uppdatera mer, så folk vill läsa den!

2008-05-14 @ 17:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0