tack vad vänligt!

Idag blev jag medlem på pampers hemsida www.pampers.se, där får alla som väntar barn fylla i några uppgifter så får man en blöjpapperskorg från babyproffsen! hm, tack!? Refillpåsarna är ganska dyra och det känns bara som en onödig sak att ha..
Varför inte något trevligare? typ presentkort på de 500 kronorna till typ babybjörn bärsele? hade varit helt underbart att få, istället för en jävla oluktande papperskorg med dyra refillpåsar och 10 provbjöjor för de minsta.

well,well- lätt irriterad och ont i ryggen, tuttar som värker och hosta som bara blir värre och värre. Är det meningen att jag ska vara glad nu?
- ja kanske det, för jag har påsklov. Men attans, jag jobbar till skillnad från många andra så jag får banne mig inte ledigt. ...och folk frågar varför jag inte orkar vara vaken på lektioner?

Argsint idag känner jag, ber om ursäkt för det :)

För övrigt så har jag varit hemma med sjuk lillebror idag, kollat på disneyklassiker och ätit glass. Sedan tog vi en liten promenad till mammas café och åt lunch, efter det gick vi till hennes inredningsbutik. Där var lilla Cayenne med lillebror Romeo. Jag tog tillfället i akt och gosade sönder den där lilla 6 månaders bebisen :) kom hem och var nerspydd, dreglig och svävande bland moln.

Varför tar det här sån tid? jag vill bara kläcka ut den här lilla saken nu och få min bebistid.!

image4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0