vändning

I söndags hände något trevligt men oförklarligt. Bebisens pappa hörde av sig och sa att han nog vill vara lite pappa ändå! Jag blev naturligvis jätteglad över det beskedet men samtidigt lite orolig och nervös. Jag har ju planerat allt själv så här långt, fått bestämma allt själv. Nu är det en till som vill vara med. I och för sig tycker jag han kommer med ganska bra förslag, men ändå.. Jag tycker det är bra att vårt barn får träffa oss båda, men jag är ju inställd på att ha hela vårdnaden. Blir rädd att han ska börja bråka om att ha halva vårdnaden och sånt där, i och för sig är ju inte det mer än rätt så jag måste väl bara vänja mig vid tanken på att lämna över lite ansvar!

Bakrunden till det här beslutet kan man ju också fundera på, är det hans flickvän som känner att det skulle vra kul att vara extra mamma eller är det verkligen han själv som vill!? jag hoppas på det bästa- att det är han som kommit till insikt att det här kan vara det bästa som hänt :)

Vi ska ses nästa vecka någon gång och diskutera hur vi ska göra, det blir nog bra till slut!


Kommentarer
Postat av: Therése

Hoppas att allt kommer lösa sig nu, och att han äntligen verkar ha fått in lite vett i huvudet. :) <3

2008-06-21 @ 22:34:42
URL: http://thereseekberg.blogg.se/
Postat av: theres

Hej vännen! Har försökt få tag på dig senaste veckan, har du bytt nummer eller något för får inget svar kommer bara till röst brevlådan.

Vill hälsa på dig nästa vecka men måste ju veta så det går. Mitt nr är 0730818083, ring mig är du gullig. Älskar dig hjäratat<3/theres

2008-10-28 @ 09:11:46
URL: http://theresakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0