konstnären

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera men jag har haft mycket. Det har varit separationer hit och dit och annats trams som jag blivit indragen i. Samt slutkläm på skolan med allt vad det innebär.

Nu är skolan slut i alla fall. Jag fick två otroligt dåliga betyg i kurser där jag kunde fått betydligt bättre. Men man gör misstag och det är försent att rätta till dem nu. Med tanke på hur jag mått de senaste månaderna på grund av graviditeten är jag stolt över min insats i skolan. Känner mig dock inte peppad alls att komma tillbaks till mina vampyrlärare om ett år. De är helt fruktansvärda, ibland kan de låtsas vara snälla men så hör man de båda skratta och då vet man att de bara låtsas. Jag vet att jag är något naiv som lägger ut mina lärare så här men vi som har dem vet att de är två djävular.

Imorgon går jag in i vecka 31, det innebär 9 veckor kvar till beräkand förlossning. Med tanke på hur tiden har rusat iväg de senaste 30 veckorna så dröjer det nog inte förens jag ligger och krystar för fullt.
Igår kom det fram en man till mig, han presenterade sig som "konstnären". Det är en man som sett min mamma flera gånger här i stan och sedan gått hem och målat henne. Igår skulle han i alla fall ge henne tavlan men då jobbade jag i hennes affär så han pratade med mig istället. Han verkade lite galen men jag var nog  trevlig ändå, för efter ett tag när jag gått iväg med min lillebror så kom han efter mig. Han berättade att jag kommer få en dotter som väger 4.3 kilo. Jag brukar inte tro på sådat men han berättade massa annat som han bara inte kunde veta. Jag tror därför på att jag kommer få en flicka. Vikten är säkert inte exakt på något vis men vi får se. Det var en märklig och trevlig upplevelse, jag fick även an tavla av honom som han nyss ställt ut på sin senaste utställning. Någon måste ha gjort starkt intryck på "konstnären" !? :)

nu måste jag sova- jobb imorgon som vanligt!




Kommentarer
Postat av: AnnaFrost

Jag håller med dig Angående de två djävularna !!!

2008-06-16 @ 11:31:16
URL: http://annafrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0