Todo y nada

Godmorgon alla underbara läsare- som ungefär är två eller tre om dagen :) haha!

kul att några intresserar sig för mitt händelselösa liv.. Skämt åsido, det händer mycket nu.

Har precis kommit till skolan, har samhällskunskap. Vi håller på och skriver rapporter om olika ämnen, jag skriver om barnsoldater. Det finns mycket hemskt att läsa om.
Snart har hela lektionen gått och jag har absolut inte skrivit något alls. Huvudvärken dunkar. Jag vill äta lunch.



Bebisen i magen mår bra, sparkar och har sig :)
förra måndagen kände mamma första sparken utanpå, hon var stoltaste mormorn hela dagen!


Igår ringde Sandra, de t var kul att höra av henne. Jag är dock så frånvarande hela tiden så jag ber om ursäkt om jag verkade märklig!

Jag går runt i ett slags dimmigt rus nu för tiden. Känns som att hela mitt liv är en dröm, undrar när jag ska vakna och inse att allt är på riktigt!? Blir nästan rädd samtigit som det är väldigt skönt att få vara lite dimmig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0