måndag&tisdag

I måndags tyckte jag att jag var sjuk, missade tiden hos barnmorskan, fick ny tid på tisdagen. Åkte till skolan trots att jag mådde apdåligt. Hur dåligt är det meningen att man ska må för den där lilla bebben!? :) Men det är värt det, alla spyor, huvudvärk, magont, sparkande nätter kommer vara bortglömda när pytteliten kommer ut!

Var i alla fall hos barnmorskan på tisdagen, fick lov att ha med mig morgonkiss!? hur äckligt som helst att släpa med sig en pissburk runt halva dalarna. haha, tur att ingen visste..
Allt såg bra ut, jag som varit så orolig över att något varit fel. det enda var dåligt blodvärde men det var som vanligt. Super skönt, sov gott hela natten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0