lägenhet

Då fick jag äntligen flytta in i min lägenhet igår. Eller, jag fick tillgång till lägenheten! helt underbart att stå där med nycklarna i handen och bara känna sig så fullstädnigt lycklig.

Jag har inte kommit så långt i flyttandet än, igår skulle jag gå dit och koppla in lite lampor och sådant, men efter att ha burit upp alla mina mindre kartonger med prylar samt alla kläder skor m.m så var jag så trött så vi åkte hem och sov. 

Det var ju ett tag sdean jag var där och kikade så jag mindes inte exakt vilken lägenhet det var, så det var lite pinsamt när vi skulle gå in i den där tomma lägenheten. Eftersom Eva bara lämnat nycklarna på mitt jobb så var inte hon där heller och visade. Så när jag och Oscar kom fram till den dörren jag trodde det var och skulle sätta i nycklarna blev jag jätte nervös och fick lov att plinga på länge och väl innan jag vågade prova. haha, tänk om någon annan bott där- det hade blivit ett trevligt första möte med nya grannarna!

Nu ska alla stora möbler in och jag ska åka ocvh köpa ny soffa. Måste även hem till  lägenheten i Stockholm och hämta alla mina gamla möbler och saker. Först och främst ska jag måla om- allt ska bli VITT VITT VITT :)

Det blir ingen inflyttningsfest för de som hoppats på något sådant, men vänner är väldigt välkomna att hälsa på!


Kommentarer
Postat av: Carro

Jo det känns som om det gåt långsamt tills man tänker tillbaka på alla veckor som faktiskt har gått tycker jag ;p

jag bor typ vid hallunda :) Jasso, bor du kvar där också?

kram

2008-04-01 @ 16:16:08
URL: http://carr0s.blogg.se
Postat av: Christoffer

Men gud va bra att du äntligen får flytta in!=) Hoppas att ses snart!

Puss

2008-04-01 @ 19:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0